Sunday, June 7, 2009

shuang...oo~

==)
总算爽快多了..
哇唠!
学妹都够烦了,
连苍蝇都不够你烦耶!
够力==
如果还想搞我就不客气了~
哪怕MGS,
连Yencci我也敢去找你!
我就是要面对面讲清楚!
拖拖拉拉的..
婆婆妈妈..

脸上发生了什么事??
怎么不敢见我???

顶不顺..
好像三岁小孩子抢不到想要的玩具,
就在那里哭,
禀告妈妈什么的..

怯,你好象十七了咯~
但是相差不远呢!

呵..
说不定你也有写blog~
很大可能在臭骂我呢~
不过..
我才不在乎==

你还打击不到我啦..
怎样?
爽了吧??
高兴得快死了吧?
还用什么手段...-_-
给你就是了!!
要感谢我吧!
咿..

反正大把人懂你是怎样的人了...
那么渺小==
哦!
你就看他怎么样吧~
看到你都摇头,
连我朋友都摇头呢..

别忘了我跟他在一起时,
是你一个人叉进来的.
不就是第三者咯-_-)
有什么光荣的?
你也不是抢了他几次,
最后他还不是回到我身边??

So?
What can I do?
Change the world?
Him?
or you?

你会疼他吗?
怪了。。。
Yeah...
Don't you feel guilty?
You should listen to Classical Musics..
It helps you alot..
For me,
It really helps me in something like that..

Hmm...Human..
did you read about a book?
"Human"
I saw a sentence in the book...
"人类示犯贱的"
Understand the words?
=)
This book was good.
but popular fair is over,too bad for you..
so,get out from my life~
pee Eu~
I don't wanna think about you~
cause I'm not a lesbian for a long time ago~~

No comments: