Tuesday, April 12, 2011

妈妈的味道



Us.
Hey where's dad?? XD and where am I?
Well...I'm holding the camera. HAHAH!


I believe every child loves mother's cooking,right?
:) yes yes~
especially for me,and those who come from far hometown.
Mum is here, and I can feel love here.
Mama I miss you!!!



搬来usj,我更加想家。
有时姐姐回煮饭等我回家吃,我会特别感动,
一直强调,很有家的味道。

三个人一起住,没有外人,
真地显得很像自己的新家。
更令我们想念家,想念家人。
大姐嫁了,2姐也快嫁了。。
下一个新年,是我自己度过。姐姐们不会再陪我到处拜年了。
姐姐们也不会和我一起上金马伦。

哎。。。

No comments: