Tuesday, November 3, 2009

kiss the sunshine,kiss the sky

Kiss the sunshine,Kiss the sky


I felt so anxious that day..
So mad..i'm out of control..
How can people nowadays so teruk?
morally corrupted.
UNBELIEVABLE!!!
I made my decision at last.
that is "Shut up and leave"..
I need to study for my future,and it's useless to put so much effort on it.
everyone has a limit,and so do I.
SPM is in the corner..i should put all that down by now..
but its too late...
I just wanna relieve my mind here...

想东西别想那么简单,看事情别看得那么表面。
事实你们都不懂,还误会了呢。
这是好笑还是什么?
算了吧,反正你们都会讨厌我的,
到了中五,你们自自然然会明白的。
啊,好烦。。大家都没为了这些事而烦恼了,但是我还会。
前天终于想通了,也明白了。
那天佩君也说过了,你们多说得对。
那天我无意中看见了妈妈读的书,“提得起,放得下”,
忽然间通了呢。
从那天开始,我终于能够专心读书,不理会这琐碎事,没那么烦恼了。
部落格和电话里的歌也换过了,这会比较好吧?听听看好听吗?
唔,我的选择是对的。
虽然没那么容易忘记,但总比一直挂在心上操心来的好。
一整年的荷尔蒙都被搞乱了,心里不平衡,压力,睡不好,没心情。。。
一大堆。。。有点舍不得,但是又想离开。
矛盾吗?我知道一些人也有同感,对吧?
也许过了今年就可以好睡了。

No comments: