Thursday, August 30, 2012

ridiculous.



I am not somebody who can expect and understand what are you going to say next.
Somehow I can feel that you don't care anysht about me recently.
Continue doing that. Keep expecting I know everything and can predict everything.
Don't care anymore then?
One subject down doesn't mean I feel relaxed.
I am still very stressful please.
I don't have enough sleep for the whole week already especially these 3-4 days.

Is it because of the haircut?
Is it because of my face problem?

I really don't get you.
Not at all.
It's not cool to make a conclusion before I finish my line.

太莫名其妙了。
我真的忍受不住。
也不是第一次。无数次。
难道我很耐?你看不见我不高兴的脸所以察觉不到?
不。连等待几小时都不愿意,还有什么是真心愿意的?
算算我的,你觉得我很少等你?
不计较。不多说。你自己知道我为了你等了多久。
我迟睡早起使我想要的吗? 一点都不是。

是谁不想被疼爱?
是谁不想被呵护?
尤其是很压力的时候。。

其实我是多么希望你问候一下我。
多么希望你可以问问我今天过得怎样。
希望你会问我头发怎样了。。
简简单单的就好了。。

到底是怎么了。。
难道你还不懂我?
也许你也不想懂了。

这几天真的很累很累。
到底是哪里出错了?



如果觉得麻烦的话就说吧。
如果觉得厌倦的那就请吧。

No comments: