Wednesday, February 5, 2014

3 years

Ma current wallpaper.
U look so funny. HAAHAHA.



Ah, a picture last month, in traditional clothing.
My fetish. HAHAHAHAHA!!!

Last year, see the difference?
I think you look more tired now, and I grew fatter now.
D;



My favorite part of being together is seeing
my bf make food, or wash dishes.
HAHAHAHAHAHA.
Personally think that it's sexy.




/// 3 ///

3 years, 3 different places. Ipoh, KL, UK.

3rd time saying, happy anniversary.
Happy 3 years anniversary Faiz.
Everything is like a sign, things I do, info I research on,
all comes with the number 3.
Like my chosen brief, I need to do research about The White Stripe's orchestra album
Aluminium, an album about AI3+, and 3 was highlighted in the whole album.
Jack White(lead singer of the duo rock band) loves the number 3, thats why.


wow, we're together for so long huh?

I looked up our old photos few minutes ago and I find it hard to believe.....
Why you'll like me, the old me. I look so ugly. HAHAHA!!!
Same old questions, I won't bug you to answer me anymore cause I know this question is
really really boring.... XD
I guess distance made us stronger and stronger yeah? :D
(I know we've been so lonely and dry lately......)

This is how it feels like for not touching each other for a few months,
no words can describe this urge to see you and touch you.

I met quite some guys, many pattern, but in conclusion,
I masih love guys with long face like you. XD
Maybe me and my mother both has a long face. HAHAHA!!!
Used to long face? But I really like your look la. Don't know why.


就是喜欢你那副有点坏蛋的样子。
呵呵我觉得你拍照还挺上镜的,但你总是摆出很样衰的脸, 很恶心那种。
但是我还是很喜欢咯,喜欢长得高高的你低头黏着我,有可爱到~!
噢噢噢我最喜欢看你洗碗,背影超帅!(背多分???啊哈哈哈!!)
然后无论我多么丑,多么狼狈,多么肮脏,多么臭,你还是会抱抱我。
当我很累的时候,你都会自动帮我捏捏肩膀,回到家帮我按摩脚底,
我每次都觉得,我起不是变成女王了啦?
无论我长得怎么样你都不介意,除了家人和一些朋有以外,我,
只有在你眼中显得更加有价值。很明显。

就只有你发现到一些别人不在乎的事。

在你眼里,我知道,一个那么不自信那么不起眼的人都会变成舞台上的主角。
我不敢说我对你有多大影响,但是我很欣慰,你改变了很多很多。
以前的是不多说,我们讨论现在。
现在的你越来越有自信,越来越有上进心,越来越理智。
很棒,3年里你成长不少哦。我还记得第一年我给你气得要死。
真的是气得快疯了。哈哈哈。你才知道你以前多么ulu!!! beh tahan......
嗯,3年来吵过闹过,但很值得高兴的是我们找对了解决问题的方式。
也许是那样我们才沟通得更好。

你开不开心?

我们没办法见面但还好有hangouts.
看见你我每次每次都好开心。
以前每天晚上通电话都是。很兴奋。
最近我发觉到,我好像只在你面前显得兴奋,有活力!
又好又不好咯。。。。可能人家以为我冷血,或是很苦恼,不然就是个很闷的人。
差不多是这些例子吧。。。。大概猜得出。
也许是我没有调整好心情?
但是看见你和跟你说话真的很开心哦。很喜欢和你说话。
喜欢晚上谈天,你的语气和声音都会让我很困。。很想睡。。睡。。。
是个好事,因为我很难入睡。
哎呀,好想睡在你怀里啦,(虽然每期都滚开因为太热~)
可能这里没那么热,滚不开! XD

和你一起的3年我很开心哦!
希望我们能继续一起成长,一起看世界好吗?
有点害羞但是我还真的是很想说谢谢你照顾我,有时我真的很小孩,
很希望被人疼。我很珍惜你和我一起的时光。
我还记得我们第一次见面的时候呢!
我很爱你哦!!!

No comments: