Saturday, February 21, 2009

what a day.....

Hmm...not so happy today..
haiz..
don't wanna think about it edi...
felt quite lonely today..
you reload mei geh....yor..
waiting you to chat gah....=_=
feels weird..
you are acting weird this few days..

Hai..
hope that feller found my thing..
I don't wanna lose that..
It's damn important to me..
watch out..

Maybe I need some time to recover..
thanks for supporting me o buddies...=)
appreciate that..
haiz...60% recovered..
what can I do?
what I need to do?
Need to start a new story???

Erm..
maybe yes,maybe not..

害怕吗?
怎么了。。。看起来一点都不想原本的我自己。。。
忽然变得那么的脆弱了呢。。。
不过啊,
最近我觉得比较开朗了呢。。。
开始觉得比较自由了。
朋友们都问我:“你还好吗?”,
我都笑着回答:“很好,比之前更好了呢!”

对,我并没有欺骗自己。
的确开朗的多。
不用担心,谢谢你们。


灰姑娘的玻璃鞋,
明明很合穿,为什么会中途脱落呢?
我总觉得。。。。
她是为了引诱王子,而故意那么做的。


这会不会是。。。宛如在演独角戏,
不管做什么都徒劳无功,

总是与幸福擦身而过的人的偏执想法呢?



No comments: