Friday, September 4, 2009

Day 4

Day 4
Maths 1+2

Doomsday...
MATHS!
Ahhhh........kinda nervous..
Sat there waiting for the paper to be distributed...
WALAU...
Not easy this time...
Whole class was totally silent...
Trying to finish the paper...
ToT
I really don't know how to do some of the questions...
Struggling with my answer...
Aiya...I really tried my best la..
don't scold me...
haha...

Aih~~
Finally...
Can keep my calculater a side edi...
Today can online...wanna relax...=]
把书本全都丢掉!!!
啊~今天吃牛腩粉~
牛肉果然一级棒!
羊肉也是...鹿肉也是....哇...
流口水...XD
哈哈,不错,现在很有心情写。
我泡了茶,一边听歌一边喝一边写,
很enjoy~
fenny约我去KL玩呢,开斋节那几天...
很累啊,对不起,不去了=(
我还有考试啊,虽然你也有考...
哈哈,今天回家时看见Ashlee,
她叫住我,以为她要问练习时间,原来...
他上KH课做了饼干,请我吃一块!
啊!很感动啦,好好吃,挺厉害的~
下次教我做...我也打算找一天去Evette家学厨!
她做菜超厉害!崇拜~将来你男友一定很爱你...XD

No comments: