Wednesday, December 23, 2009

passing out camp part 2

On 21th,all of us felt so tense..
Maybe this is our last chance to perform as a form5 member..?
Or? I don't know why either..
Ishh,or maybe i'm worried of my pants..hahahaha..
scared my butt can't fit in,XD
Hmm,Form4 so busy of everything...Not much time to practise..
But overall okok ler~I think can perform quite ok la~
一瞬间就快要演出了。
大家都忙着冲凉准备热身。。我很兴奋!很兴奋!!
我带着qinshi去厕所wax头,哈哈,她也好兴奋呀~
过后才去bandroom集合,路途中,看见一张熟悉的脸。
后来才想起他是别校的教练,身边的应该是他校ex member 之类的。
嗯,shu mei,pooi kuan yee ching 等ex member都来了~
很支持我们呢,tkn,Euphy,kookoon,lu yao她们也来了~
一下看见tkn有点吓到,它本身就很瘦了嘛,真么现在更瘦了???
很恐怖咧。。。。没多久家长们都来了。我们也到礼堂里坐着,听大粒人演讲。
datuk teoh bing suan讲话真的有够力的慢。。。=_=
算了咯,终于开始了。

All of us,The form5 band members 2009 went to recieve our cetificates and presents..
Wa,I'm in the middle,so shit..people can see my fat fat fat body..
URGH!!!
过后就是一个仪式,我不懂为什么会有。。
就是junior need to put on a blue scarf for us and give us flowers..
weirdddddd......
Hahaha...Claudia came to put on the scarf for ying tong...we keep laughing...
Pokok helped me with mine..I asked her...
"wei,I thought you wanna give me 百合,now you give me sunflowers...Liar!!"
But she just smiled and said nothing..=_=
then we hugged each other,and told her something ler..
Don't know why,wan ni(form2 junior) came out..
She asked me for a hug...SO SHOCKED!!
wooo..never think of it..
Can't ignore what,30++ pairs of eyes were looking man..
mai give her a hug lo....and took a pic with her..
she looks happy =_=..
Ying tong laughed at us...haha..sei yeh..
hahaha...done!quickly go out...hahaha..
okay~~time to watch some performance~

Pit percussion出场了。还不错嘛~~都不懂Kosin怎么知道Jay Chou的存在。
厉害,这首Jay chou Collection里的是我最喜欢的!!!
还好没有人打错,啊哈哈哈。有点木木酱,不过已经很不错了啦~
过后是chamber song,有几group人表演。唔,过后是juniorband...才到seniorband..
啊,是Flight of the Piasa呢。曾经让我感动落泪的曲子,还记得那时候忽然大家都很有感觉。
立刻起鸡皮疙瘩...X)
有sunrise(marches),童话,national emblem,还有Mulan的插曲reflection.
童话我负责drumset,万万没想到,够倒霉的。
HI-Hat的螺丝脱了,整个Hi-Hat“cup”在一起开不到。
很慌张,这个东西就只有我和ying tong会弄,还好有停11个bar...
但最后还是没办法弄好,很慌张,有我的part都没来得及打。
就算了,由得他,很生气,很伤心。为什么偏偏在这时候???
很愤怒的继续打。一有rest就尝试弄,几个站在旁边的由来帮,但是帮不到。
他们也不会弄,很很很害怕声音难听,没办法了。
我救不了。

Mr Ho 都有望着我笑笑。。。
大概是叫我不用理会它吧?
这首歌过后就是national,才到reflection嘛,rest很久才到我。
两个bar....站在那里时很伤心,很生气。(虽然没有人好生气)
就是不甘心,就是接受不到。
不懂怎么了,reflection忽然让我落泪。
一半的心情是怪自己,另一半责是舍不得。
忽然哭起来了,偷偷地擦泪,偷偷的吸鼻涕...
含着泪水打最后的两个bar...就结束了。
那种掌声,让我很感动。就是这样。
哭着下台。还被家人朋友看到,有够丢脸的!!!
qin shi ying tong就来安慰我,讲笑话。
yingtong的冷笑话果然很厉害,我都顶不顺,笑了。
原本心情平复了,但姐姐妈妈已来到问我的时候,
又忍不住哭了。。。。顶。。。
姐姐就吓我"不要哭啦,tang kia sing来着了,给他看到又笑你的了.."
呵呵,最讨厌被爸爸笑我大哭包,就忍住!
结过TKS来了,就要求我和乐器来个合照。
oklo....就坐在drumset那里合照。。哇,眼睛泪汪汪的,肯定很样衰...=_=

过后他们就走了,并留下camera给我拍照。
叫pooi kuan 等ex上来拍拍照。。
哈哈,很好笑,I'll upload my pics later~
Okay~~~so happy,keep on taking photos woth my friends.
but I really can't get to take pics with all of my friends,too crowded,many people man..
Kinda sad...haha,all of us(form5)keep on hugging each other there..
This is our way to thank and express love...hahahaha...
Girls~~~
Hugged everybody tightly...Cause I really don't wanna leave them..
I wish all of us could play some music every month,or even everyday...Together..
Aih~hahaha...Fenny introduced her mum to me..XD
Funny,and we took pictures together.what on earth...
The tubist family reallt made me laughed like hell..
Wen Jing like to cubit me,and people snapped us when she's cubit-ing me...
Ishhh...weirdo..she's really a weirdo sometimes..
abit sot sot...Yik mun's junior all like yik mun..sot sot wan..XD
Claudia came to me..she asked me to see pokok at Mother Pauline Hall..
I just ignored okok okok...cause i wanted to gather with my buddies for some photo taking..
I told Mr ho about the accident,he just smiled and said :"nevermind,Its okay,just forget about it,this is all about fun,right?"
Aih...he's always so good...like a father of all of us..
Then we took some pics,ahaha..
he exchanged his baton with my flower,hahahaha..
and made funny faces,Shake hand shake hand..haha..
so cute..beh tahan..he asked all of us to come back next year..=)
Alright...sure will!!!
左拍右拍,一直在拍照。。


Hmm...All of us sot edi,keep on taking photos..
and i forgotten my dinner,buffet..
Aiyoyo,Vincy came to watch er~~~so happy...
Pn chau too~~pn chau so tiny..hahahaa..cute..
Hees...other people started bbq outside the hall,basketball court..
smells good~~slurppp...
Ahh,One hour time gone already,rushed back to class with ying tong..
wooshhh,the whole class was a big big mess!!!
nevermind,tak mau peduli..just when Ying tong wanna change her cloths,
I saw a Jaga walking and looking at us outside...=.=
thank god we havent started to........haha..
or else...........

okok,done! When we walked pass MPHall,I heard someone called me..
Oohh,it was claudia..
I walked towards them and I saw pokok crying..then I realised that I forgot to find her..
I apologized a few times but she spoke nothing to me..
I saw a bouquet flower beside her..a big one..
Aih,I was wrong about the flower thing,she brought that for me..
我真的没想到,对不起,让你久等了。。
他们没多说,就走了。
Mr ho在招大家回去礼堂。我就拿着这束花进去。。很down。。。
大家都在问,为什么我有那么大一束百合花。。唉。
mr ho gathered us for a speech and some sharing..
First,Shu mei was the first one..then one band leader,drum major,assistant leaders..
and yik mun...her speech was damn funny..hahahaha...
fenny our assis leader almost cried...hahaha...还没开始就要哭了。
还说:"等一下,我怕我酱到很想哭”。。。笑。。XD
But,
I almost cried,thier words..oh my god..I'll never forget..
Mr ho looked at me..and walked towards me and ying tong to ask us to give a speech...
哈哈,吓到,我以为只有大粒人的份。。
ok lo....接受了。。ying tong开始先。。
还没开始都很好笑了,笑爆全场,动作语气什么的都很幽默。受不了,大家笑不停,连mr ho也不赖!在一旁偷笑。。。被我看到。。XD
没过多久,轮到我了。。紧张,紧张,人家毕竟很少演讲。。
深呼吸,吸气,呼气。。
接过mic,就开始了。一开始原本很紧张,不过过了一下就没有feeling了。
一开始话题,就有很多很多东西想说,想和大家分享。
幸好大家没有睡觉,都有在听,有在笑,都有很多鼓掌下,哈哈哈。
没想到Mr ho 也有笑。。=_=
说着说着,我觉得我好像讲了很久,哈哈哈哈。
不过我觉得我有讲到重点啦~~
有几句很经典下的,呵呵~
就这样~回去坐在地上时,就问theng,有没有很废。
ying tong就说有些真得很够废。。theng就说又让她想哭。
因为勾起了以前美好的回忆,一起早早去bandroom,一起gap band,一起玩。。
很过瘾的呢~
过后就是伟伦他们,又再次让大家爆笑。。。
唔,差不多12 midnight了,mr ho 就放我们去bbq...玩...

我们可爱的drummajor,Lau kar mun就很兴奋的问我们form5的,
要不要玩老鹰捉小鸡。。。
我们已开始听到,就在笑。。不过我们也接受了这位孩子气drum major的要求。
他说没有去KLWMBC的我们让他伤心,很想和我们玩。。
=)嗯,很可惜,所以现在我们也疯癫的陪他一起玩~
一群老人家竟然玩这种游戏?不理了,就是要玩,哈哈哈。
laukarmun就是老鹰,而winnie就是母鸡,超好笑的。。
我们这些小鸡排了一条长龙,很多人呐~
过后chicken king Pooi Kuan 来担任母鸡的任务,winnie the pooh 就当了小鸡。
哇,我们好像小还似的,玩得浑身是汗,头发乱乱!!!一直在叫!
一个俩个傻婆酱。。。
隔壁的医院病人一定被我们吓到,三更半夜在尖叫。。。
呵呵~~不好意思了,最后一次嘛~
过后qin shi由坚持要做母鸡,就让他做咯~
很好笑,那么小一只母鸡呀,还抱着老鹰不放。。
我们就笑他母鸡爱老鹰,啊哈哈哈哈。。。
坐在一旁的junior们死命拍照,死命笑。。。越来越多人参与者游戏,一个字。。
爽!!!!


♥to be continued..♥

No comments: