Thursday, December 10, 2009

Today and today~~XD

今天,我做出了一个人生中非常重要的决定。
我。。。
剪短了头发。。。。啊!!!!!!
I cut my hair...
one word.....SHORT!
ISH! one side longer,one side shorter...
erm.....
really kinda short....Cried like baby when I reached home...
not because of my hair short...
the main problem is...I LOOKS LIKE A TB!!!!
OHHHHH DAMNNNNN...
So.....I end up crying loudly at home...
Mum also beh tahan...keep on asking me to br quiet,diam diam...
Maybe the barber wax my hair,made me looks like a tb...
I don't wanna look like TB,wear like tb,and feel like tb ANYMORE!!! OKAY!?
YOU SEE SEE SEE!! my blog SO CUTE!
my pencil case SO DAMN CUTE!
haha,but clothings not cute....not all of them..
hahah,that's problem no.2....
To avoid people misund I'm a TB,i have to change all my clothings,start to buy something suits my head...
URGH! kinda sad at the beginning,but at last....I accepted it...
Cause after washing my hair,it looks better,no spiky spiky tb hair...=D

Hmm,I feel good actually,my head not that heavy already,sure nobody say my head looks like helmet edi...
muahahahaha...aihseh...
looks better also...anybody who read this blog,don't laugh at me when you all meet me..
I'll hantam you all....GRRR..
为了消除我的不安,我和妈妈去买了一件黑色铆钉皮VEST,有了这件,我可以去驾HARLEY MOTOR了,哈哈哈。。也看到那里有卖一个铆钉包包,在杂志上也有看到。。
考虑着买不买。。。
刚刚一洗头时,简直就是怪!很久以前头发长到屁股那时还得用梳子从头梳到发尾,辛苦。
中学时不长不短的头发也是。
现在。。。SHAMPOO CONDITIONER都不用一点就洗完整力头。。。不习惯呢~
爽快!!!


Went to puan chau's Chinese class today...
she so sui....saw me jau said:"舍得来了咩~"...
ishhh...so paiseh...mum dropped me to May theng's house cause she wanna dance...
aih,dance became her life target already,she wanna perform next year...
geng la geng la....always chuan me..=_=
Aih,yeah,talked about lots of things with my theng today..
Anlo,she felt exactly the same too~
Time is gold,can't waste your time everyday..
Lots of people have their own problem,
nobody is perfect.
So,are you?
why don't you spend your precious time with your family or whatever that is worthy?
Ahh,I became God after the Tye jian and the little girl who act like an adult case..
应为他们,我成长了。也成仙了,哈哈哈哈哈哈。
this case so geng already,other people's case cheap cheap only la...
neh,the "Lee Jin Jing and Tai Jian..."What a nickname(mgs gal)..XD
..gave me a hand to become god...hahahaha..Sorry~only some of my close friend understand what I'm talking about~~~
Theng,we are god...hahahaha.....XD

现在说起他们和那些事,虽然很惹人生气讨厌,但是,都没怎样了,
一讲起他们就只是在讽刺咯~没什么,这种人活该咯,做人做到酱子。。。
有没有搞错。。。双面人到离谱,这种境界不是一般人能做到的呀!
他们成精了咯!!!
佩服佩服~不过这种人还真恶心。。。超讨厌的对吧?


挺多事情也是一厢情愿,没想到也有人不打自招。。
有弄清楚事情了~还真不错~

呵呵,我也向父母姐姐哭诉很多东西,
当中也让我了解很多东西呢~大家说得都很有道理。

最记得姐姐说过:"如果我还是以前的我,我早就出手了(打人)。”

对,如果我还是以前的我,大家早就死了吧?啊哈哈哈。。
卑鄙的人那里值得我们去看,碰他们?何况是打他们?
哎呀,讽刺到懒得说他们了,更别说是理会他们。。
姐姐都常常慰问我,很好呢,可以向他们发发唠叨。。
感谢他们。。。连爸爸都会知道我的最新资讯,还跟我出去喝茶谈心。。
听起来蛮好笑的,不过这就是我的家人。=)
我婆婆更厉害,表哥几时换了新女友都知道,真的是什么都懂!
很多东西最新八卦都是婆婆告诉我们的。。。XD
有一次我们三姐妹去cameron探望她,最经典就是4个女人一间房八卦。
男人就在另一间房玩online mahjong.....=_=
哈哈哈,很好笑,那时再发现,
婆婆经历过的事超级无敌够力!她才是真正的仙人哪!笑到我们look地。。。

所以说呢~
很多事情换个角度想,看,就会觉得很多事都不过是小事一庄~


更好笑,我向妈妈哭诉后,她竟然爆出一句
“表面笑k k,背后放毒蛇”
我忽然间傻了眼,停顿几秒钟,爆笑!!!
她说是家好月圆这部连续剧教她的。。。
这句话说得好呢!很多人就是如此。。。
ceh,理他们的,想想要去那里读书更有意义。
现在唯有祈求SPM有几粒A酱子,才有机会到日本念书。
NIKON ICHI! USH!


大家加油吧~别把时间浪费在别人身上咯~
大家,做错了就要道歉咯~不然有多几十个冤家咯~~

No comments: